2013. április 3., szerda

Alex Kendrick-Stephen Kendrick: Merj szeretni!

A Fireproof (Tűzpróba) című filmben láttam először ezt a könyvet. Már többször láttam a filmet, de csak a sokadik megnézés után vettem rá magam az olvasára.
40 nap, ami megváltoztatja az ember életét. Elsősorban házasoknak készült, de szerintem másnak is hasznára válik.
A 40 napra van egy Bibliai idézet, egy értelmezés és egy feladat. Mindegyik nap a szeretetről szól, mégis más megfogalmazásban, értelmezésben. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen nehéz szeretni, ennyi mindenre oda kell figyelni, hogy tényleg tökéletesen működjön egy kapcsolat.
Persze, mint minden kapcsolathoz, ehhez is két ember kell, de ha már mi megtesszük a magunk részét, legalább esténként nyugodt lelkiismerettel fekszünk le.
Én naponta csak az arra a napra vonatkozó részt olvastam el, és másoknak is ezt ajánlanám. Ez nem az a könyv, amin egy nap alatt át lehet rohanni. Ennél meg kell állni, elgondolkodni rajta és értelmezni. Csak így tud beépülni az életünkbe.
Remek könyv, és többször is el fogom olvasni. A filmet is csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése